Συχνές Ερωτήσεις

 

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;

Για να παραγγείλετε μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στην πλατφόρμα μας doggylicious.gr 

 

2. Σε πόσες μέρες θα μου έρθει η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες φτάνουν σε εσάς εντός 3-7 εργάσιμων ημερών εκτός Σαββάτου.

 

3. Με τι τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: 

- Αντικαταβολή (με επιπλέον επιβάρυνση +2.5€ για την παροχή της υπηρεσίας)

- Με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα 

- Με κατάθεση στον Τραπεζικό μας Λογαριασμό

 

4. Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την ACS. 

 

5. Μπορώ να σας παραγγείλω ένα δικό μου σχέδιο σε κάποιο προϊόν που θα διαλέξω;

Οχι, δεν κάνουμε ειδικές παραγγελίες, μπορείτε να παραγγείλετε μόνο ο,τι υπάρχει διαθέσιμο στο eshop μας. 

 

6. Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας με email στο info@doggylicious.gr. Τα έξοδα αποστολής των επιστροφών βαρύνουν εσάς.

 

7. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα ελάχιστα έξοδα αποστολής είναι 2,50 € για όλη την Ελλάδα και αν επιλέξετε την αντικαταβολή για τρόπο πληρωμής είναι επιπλέον 2,50€. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αν δεν παραληφθεί η παραγγελία σας εντός των ημερών που το πακέτο βρίσκεται στο τοπικό κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας και επιστραφεί σε εμάς τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν εσάς. 

 

8. Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

 Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα σας έρθει ένα μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει, που θα σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε και  έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής. Από εκεί και μετά θα μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών και με αυτόν τον αριθμό να την αναζητήσετε. 

 

9. Μπορώ να έχω συσκευασία δώρου; 

Γράψε μας στα σχόλια της παραγγελίας σου τη λέξη "δώρο"! Σε περίπτωση που θέλεις το δώρο σου να παραδοθεί απευθείας στον παραλήπτη του γράψε μας επιπλέον "χωρίς απόδειξη" κι εμείς θα φροντίσουμε για όλα. Στο πεδίο "Διεύθυνση" θα πρέπει να μας γράψεις τα δικα σου στοιχειακαι συο πεδίο "Διεύθυνση αποστολής" θα πρέπει να καταχωρήσεις τη διεύθυνση του παραλήπτη του δώρου. Στο πεδίο "αριθμός τηλεφώνου" θα πρέπει να καταχωρήσεις τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του παραλήπτη και όχι το δικό σου. Η απόδειξη της αγοράς σου θα σου έρθει στη διεύθυνση e-mail που εχεις δηλώσει στα στοιχεία πελάτη.

 

10. Κάνετε χονδρική πώληση;

Βεβαίως, για πληροφορίες για χονδρική, στείλτε μας email στο info@doggylicious.gr